UA-39839136-1

keskiviikko 2. joulukuuta 2015

LUUKKU NO:2 L300 ARVONTA

Olen kuiva korppu.. Ihoni siis.. Mieleltänihän olen hyvinkin viriili :) En voinut sanoa että olen mieleltäni kostea..Minkälaisen mielikuvan siitäkin nyt olisi saanut?
Ihoni on siis hyvinkin kuivaa ja siellä täällä ihan kuin saharan autiomaa... Olen kokeillut monia kosteuttavia kosmetiikkatuotteita mutta yhteen sarjaan olen kovinkin ihastunut
L300-ihonhoitosarja on yksi Ruotsin suosituimmista apteekkikosmetiikkasarjoista. .
Ollakseen kaunis ja hyvinvoiva iho tarvitsee vain omia ravitsevia ja kosteuttavia ainesosiaan. L300 palauttaa ihollesi sen luontaiset kosteuttajat, kuten karbamidin, maitohapon ja hyaluronihapon. Saat hehkuvan ja pehmeän lopputuloksen ihon omilla ehdoilla!
Kaikki L300-sarjan tuotteet ovat 100 % hajusteettomia eivätkä ne sisällä parabeeneja, mineraaliöljyjä tai tunnettuja allergeeneja.
Hinta ei päätä huimaa jotenka oma mottoni:määrä korvaa laadun ei toteudu tässä kohtaa:) 

L300sta löytyy tuotesarjoja vähän joka lähtöön,jokaiselle siis jotakin

Kuiva iho , normaali/sekaiho,anti-age (sinnepäin tässä ollaan liusumassa) bright&firm ja vartalotuotteita sekä ihan huippu käsivoide!
Meidän nuoriso on tykästynyt näihin normaali/sekaiho tuotteisiin. Puhdistusgeeli on kuulemma ykkönen. Tosin kovin vaikeaa näin miesvoittoisessa kodissa on saada heitä innostumaan päivittäisestä ihonhoidosta. kyllähän miehetkin hieman kosmetiikkaa tarvitsevat :)



Tuolta L300 verkkosivustolta voit tilata itsellesi näytteen ja todeta tuotteen toimivuus. Nuo sivut ovat muutenkin kattavan informatiiviset. Tuotteet , myyntipaikat ja historiikki
Niistä omista L300 Intensive Moisture 
-tuotteistani on jäljellä vain kaipuu... Sopivasti ihanan vaaleanpunaiset putelit kuuluvat osioon loppuneet kosmetiikkatuotteet , enkä ole muistanut ostaa uusia kauppareissuillani. Niinkin voi käydä. Tänään ajelin kylämaisemiin kieli keskellä suuta. Niin paljon minnuu pelotti! Liukasta! Muista siinä sitten kauneus asioita kun rystyset valkoisena puristaa rattia!
Muisti palaa aina siinä kohtaa kun iltapesun jälkeen kasvoja kovin kiristää...
Miehillekkin on oma sarja joka tosin ei vielä ole suomessa myynnissä. Tätä uutuutta onkin ilo odottaa!
Tämän setin arvontaan pääset osallistumaan L300 facebook sivuilla..hopihopi!!



Nyt teistä jollakin on oiva tilaisuus saada L300 Fresh Hydration -sarjaan kuuluvat kasvovoide ja puhdistusgeeli

Laittakaapas kommenttia onko L300 tuttu jo entuudestaan?
 Arvonta päättyy 10.12

 Onnea matkaan!
 

96 kommenttia:

  1. Eipä ole kuin nimenä tuttu, joten mielelläni osallistun. Puhdistusgeeliä kiinnostaisi kokeilla.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Ei ole tuttu vielä :) jensuli88@netti.fi

    VastaaPoista
  3. tää on tuttu, mukana. kaimaen1(at)luukku.com

    VastaaPoista
  4. Ei ole tuttuja tuotteita, oliskin hienoa päästä testaan <3 Mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  5. Ei ole minulle tuttu. Mukana.
    karhuoja@gmail.com

    VastaaPoista
  6. No sillä tavalla on tuttu että on pitäny tutustua jo ties kuinka ja kauan mutta erinäisistä syistä, saattaa olla jäiset tietkin niistä yks, on aina unohtunu :)

    VastaaPoista
  7. Ei ole tuttu, mutta mielellani kokeilisin! laureatelle@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Ei ole tuttu. Tai siis olen kyllä katsellut tuotteita, mutta en ole käyttänyt. suvi.vikholm(a)luukku.com

    VastaaPoista
  9. moi, tuttu nimenä mutta en ole kokeillut vielä. paljon kehuttu tuote!

    TiinaL

    VastaaPoista
  10. Olen kokeillut tuotteen testeri-näytteen.Hyvää oli.Innolla arvontaan mukaan. sannikas15@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Ei ole tuttu kuin mainoksista. Kasvoille voidetta menee ympärivuoden ja käsiin enemmän talvella mutta myös muulloinkin jos töissä joutuu paljon lotraamaan vedellä.

    VastaaPoista
  12. Olen tutustunut tuotteeseen mutta vasta vain tutkimalla netistä tietoja. L300 tuotteita lukemani perusteella tohtisin kokeilla! Ihoni on hyvin herkkä ja eikä kovin moni tuote ei sovi minulle. Tällä hetkellä kylmä ilma kuivattaa todella paljon ja mm. kasvot on kuin korput (toivottavasti jää hymy kasvoille jos jämähtää). :) Ihanaa alkanutta joulukuuta sinulle!

    VastaaPoista
  13. Enpä ole koskaan kuullutkaan (niin kuin monesta muustakaan jutusta), joten täällä ollaan!

    VastaaPoista
  14. Tuttu nimi, mutta en ole kokeillut!

    xevex82(at)gmail.com

    VastaaPoista
  15. On tuttu näytteistä. Tykästyin kovasti.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  16. L300-kosteusvoidetta olen testannut ja mieluusti kokeilisin muitakin tuotteita :)
    nelliina(@)yahoo.com

    VastaaPoista
  17. Kuullut olen, mutta en vielä kokeillut. Mukana siis! :)

    hippohiiri at gmail.com

    VastaaPoista
  18. Ei ole ennestään tuttu.
    Mukaan arvontaan.
    texas-86 (at) hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Ei oo tuttu ei. Mukana arvonnassa.

    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  20. NImenä tuttu, mutta mielelläni tämä korppu näitä kokeilisi :D Joten mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  21. Tuttu nimi, josta olen kuullut ja lukenut. Mukana arvonnassa :)

    Terkuin, Mira
    Prinsessajuttu -blogista

    VastaaPoista
  22. Vain nimeltä tuttu.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Nimeltä tunnen, mutta en ole vielä kokeillut :) Kuulostaa hyvältä!
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  24. En ole vielä kokeillut, mutta nimen olen kuullut.
    Mukaan kivaan arvontaan.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  25. En ole kokeillut, mutta merkistä olen toki kuullut :)
    saya
    sayav(at)hotmail.fi

    VastaaPoista
  26. Nimeltä tunnen tuotteet. Olen mukana arvonnassa.
    riittasisko@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Olen kokeillut ja tykkään! :)
    jaksaviela@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Ei ole tuttu, mutta kun kokeiluhalua löytyy niin mukana! :)

    kunaitikelaa@outlook.com

    VastaaPoista
  29. Ei ole tuttu, joten arvonnassa mukana.

    VastaaPoista
  30. Näytteen olen tilannut mutta en ole vielä kokeillut. Kaupassa olet katsellut, että jossain vaiheessa ostan testiin.

    tiina.palomaki(at)kolumbus.fi

    VastaaPoista
  31. Eipä ole tuttu kuin nimeltään, mutta kiva olis päästä kokeilemaan. Mukaan arvontaan.
    sudemi@luukku.com

    VastaaPoista
  32. Nimen olen kuullut, mutta en ole päässyt vielä testaamaan. T:maiqqu
    maiqquu(at)gmail.com

    VastaaPoista
  33. Christa Silvennoinen2. joulukuuta 2015 klo 23.10

    Ei ole tuttu. Kesällä kasvojen iho tuntuu sopivalta, mutta talvella iho jotenkin kutistuu. Ainakin se kiristää ja voidetta on laitettava. Taidanpa kokeilla.

    VastaaPoista
  34. Ei ole tuttu :)
    Naama kyllä tarttisi nyt kunnon aineet :)
    mutkumiehaluun@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Ei ole tuttu sarja. Mutta arvonnassa mukana jos pääsis tutustumaan. paperitypy ät hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Tuollaisille olisi tarvetta, ei ole vielä tullut kyseistä merkkiä testattua :)

    -Virpi A.-

    VastaaPoista
  37. Brändinä tuttu - mutta en ole itse kokeillut, joten mukana arvonnassa:)
    Hyvää joulunalusaikaa, Bitte <3

    VastaaPoista
  38. Kasvovesi on ollut käytössä. Mukana arvonnassa.
    Päivi

    VastaaPoista
  39. Kasvovesi on ollut käytössä. Mukana arvonnassa.
    Päivi

    VastaaPoista
  40. vain nimi on tuttu.
    kikke at live.fi

    VastaaPoista
  41. Luumunkukka(at)luukku.com
    Uusi tuttava!

    VastaaPoista
  42. Nähnyt olen, vielä en ole kokeillut!
    Mukaan arpajaisiin :)
    Satu

    VastaaPoista
  43. Nähnyt olen, vielä en ole kokeillut!
    Mukaan arpajaisiin :)
    Satu

    VastaaPoista
  44. En ole kokeillut kyseisiä tuotteita, lahjaksi voisin antaa myös :)

    hemantinde@hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Muutamista blogeista olen tästä merkistä lukenut, mutta en ole vielä itse kokeillut. Voisin tosiaan käydä tilaamassa näytteen. Kiitos vinkistä! :)
    Mukana myös arvonnassa. piivoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Ei ole tuttu tämä sarja,mutta olen etsinyt ihonhoitosarjaa jo pitkään.Olen käyttänyt apteekin perusvoiteita,mutta olisi kiva käyttää jotain ihan "oikeaa" settiä.Sitäpaitsi Aqualan L ja muut haiskahtaa vähän tympeälle...Minulle tosi tärkeää on voiteiden imeytyminen nopeasti,koska inhottaa tehdä mitään nihkeillä käsillä.Jalkoja pitäisi hoitaa ihan diabeteksenkin takia...Kokeilen kyllä tilata näytteen ja ehdottomasti osallistun arvontaan:)
    P.S.Käyhän osallistumassa blogissani arvontaan:)

    VastaaPoista
  47. Kasvovoide on tuttu tuote. Miehelleni ajattelin ostaa tuota after shave balsamia. Mukavaa Joulunalusaikaa!
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  48. Onkin uusi tuttavuus minulle. <lukijana mukana tietenkin.

    VastaaPoista
  49. Moikkista moi! Eipä ole tuttu tämä tuote. Mukana arvonnassa:)
    terveisin Riitta S

    VastaaPoista
  50. En ole vielä kokeillut kyseistä merkkiä vaikka useasti onkin pitänyt :D Liian helppoa kuitenkin pitäytyä vanhassa, tutussa ja turvallisessa.

    theriddlerr@outlook.com

    VastaaPoista
  51. Olen kyllä kuullut tästä tuotteesta, mutta en ole vielä itse kokeillut.
    Lukijana mukaan arvontaan :)

    VastaaPoista
  52. Ei ole tuttu sarja, olisi kiva päästä testaamaan! :)

    jasmine.ahola-olli@helsinki.fi

    VastaaPoista
  53. Ei ole tuttu ja siksi haluaisinkin kokeilla :) saana.rajala@helsinki.fi

    VastaaPoista
  54. Ei ole tuttu. miakinnun75@gmail.com

    VastaaPoista
  55. En ole kokeillut, mutta mainoksia olen nähnyt ja miettinyt, millaisia tuotteet mahtavat olla. Sekaiho löytyy ja talvella pahasti pintakorppu, joten ehkä näistä löytyisi apu ihonhoitoon. Mukaan arvontaan :)

    VastaaPoista
  56. Jotain näytteitä oon testaillu mutta ei muuten tuttu
    eekku80@netti.fi

    VastaaPoista
  57. Olen näitä tuotteita nähnyt ja näistä kuullut ja lukenut, mutta käyttökokemuksia ei ole ollenkaan. Mielelläni kokeilisin näitä!
    cherrycloud@luukku.com

    VastaaPoista
  58. En ole kokeillut, mutta kiinnostunut. Mukana.

    VastaaPoista
  59. Ei ole ennestään tuttu.
    vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  60. Olipa hyvä, kun esittelit tätä sarjaa. Ei ole nimittäin itselleni ennestään tuttu. Mukana arvonnassa, jospa pääsisi itsekin tällä tavalla kokeilemaan ennen ostopäätöstä jatkossa. Kiva, kun käväisit blogissani ja osallistuit siellä vuoden 2016 kalenterin arvontaan ja sitä kautta löysin nyt tieni tänne sinun blogiisi. Ihanaa pehmeämpää Joulun odotusta :-) terkuin Riitta

    VastaaPoista
  61. Ei ole ennestään tuttu tuo sarja!
    marsar69@luukku.com

    VastaaPoista
  62. Tutun näiköisiä puteleita, mutta en ole kokeillut sarjan tuotteita (vielä) itse.

    vinopinopostia@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Yksi tuote löytyy tästä sarjasta, silmämeikin poistoaine :)

    mimyy93@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Olen kuullut mutta en kokeillut! :)
    leevilotta at luukku.com

    VastaaPoista
  65. Olen testannut ja hyväksi todennut.
    virpi.yv(at)gmail.com

    VastaaPoista
  66. Ihan uusi tuttavuus tämä sarja. Ois kiva kokeilla.

    VastaaPoista
  67. Kuullut olen, mutta ei vielä omakohtaista kokemusta. Mukaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  68. Kuullut olen, mutta ei vielä omakohtaista kokemusta. Mukaan arvontaan!
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Tuttu merkki on. :)

    saraana.makela@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Kuullut olen, kokeilisin mielelläni :D eeva ät tintti.net

    VastaaPoista
  71. Olen kokeillut vain käsivoidetta ja todennut sen hyväksi.
    mariah-79@suomi24.fi

    VastaaPoista
  72. Seerumia olen kokeillut ja tykkäsin.
    honkanenpa(at)gmail.com

    VastaaPoista
  73. Ei ole.
    millal@luukku.com

    VastaaPoista
  74. Vain nimeltä tuttu, mutta on kiinnostanut jo pidempään.
    scooter (at) netti.fi

    VastaaPoista
  75. Ei ole tuttu!
    Hapero / hapero@iki.fi

    VastaaPoista
  76. On tuttu, kesällä tutustuin ja luottotuotteekseni päätyi!
    mmyheartishere@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Tuotteen tiedän ja olen lukenut siitä ,mutta en ole käyttänyt.
    tytttiklemetti@luukku.com

    VastaaPoista
  78. Nimen olen joskus kuullut, mutta ei muuten tuttu! :)
    mud.or.stars@gmail.com

    VastaaPoista
  79. Vain nimenä tuut. Kokeilisin mielelläni. :)

    etunimi.sukunimi(@)luukku.com

    VastaaPoista
  80. Olen tuotteita nähnyt, mutten koskaan testannut :)

    tiinatsi@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Olen kuullut, mutta en käyttänyt.
    t. mallukka
    marja-anneli@luukku.com

    VastaaPoista
  82. Ei ole tuttu.
    T:Mikko
    mikkof (at) netti.fi

    VastaaPoista
  83. Ainoastaan kosteusvoidetta olen kokoillut, ja tykkäsin! onmaailmameilleavoinna@gmail.com

    VastaaPoista
  84. No juuri ehdin mukaan :) Olen jo jonkun verran sarjaa käyttänytkin. Mulla ei ole varaa kalliisiin merkkeihin, eikä ne sitäpaitsi ole sen kummempia :)

    VastaaPoista
  85. Ihan uusi minulle, mutta sait kiinnostumaan. Olisipa voittaa kokeiltavaksi.

    VastaaPoista
  86. On tuttu. lumikki1@luukku.com

    VastaaPoista
  87. Nimeltä tuttu, mutta en ole kokeillut. Osallistun arvontaan :)
    miianblogi(at)suomi24.fi

    VastaaPoista
  88. Nimi on minulle tuttu ja olen itseasiassa suunnitellut testaavani seuraavaksi näitä tuotteita! :-)

    emmih96@hotmail.com

    VastaaPoista
  89. Nimi on tuttu ja ilmeisesti hyviä tuotteita, mikäli kehuihin on luottaminen. Ehdottomasti haluaisin itsekin kokeilla :)

    VastaaPoista
  90. ikinä en ole kyseistä merkkiä päässyt käyttämään, mutta kuivalle iholleni ei tunnu löytyvän mitään hyviä aineita vaikka monia olenkin jo kokeillut, eli ehkä tässä voisi olla uusi pelastaja mulle? :)

    jjenniannala@gmail.com

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)