UA-39839136-1

perjantai 17. huhtikuuta 2015

KOTIMAISEN ELIVON KOSMETIIKKAA & ARVONTA


Olen täällä tutustunut apteekissa myytävään , kotimaiseen ELIVO kosmetiikkaan.
Elivon tuotteet kehitetään ja valmistetaan Suomessa. Elivo kosmetiikkatuotteilla on Suomalaisen Työn Liiton AVAINLIPPU-tunnus!! JES siitä!  
Elivo sarjassa on niin hajusteettomia kuin hajustettuja tuotteita.Mm: HYPOTUOKSUISIA! 
Mikä hypotuoksu? Itse ainakin kovin ihmettelin juuri tuota hypotuoksu nimikettä. Kosmetiikassahan juuri hajusteet ovat se yleisin ärsytysoireuta tuottava raaka-aineryhmä. Tuoksut eivät juurikaan aiheuta iho-oireita mutta auta armias kun on meillä miehet suihkineet Axea joka iikka! Hieman ottaa otsalohkoon aiheuttaen päänsärkyä. Voimakkaat tuoksut saattavat aiheuttaa jopa pahoinvointia tahi hengitysvaikeuksia. Hypotuoksut sopivat useimmille vaikkakin itsehän se on todettava.  
Hypotuoksu = tuote ei sisällä 26 allergeeneiksi luokiteltuja komponentteja (INCI: Parfum). "Ei-hypo tuoksut" eli tuoksut, joissa on käytetty myös 26 allergeenilistan aineita allergisoivat eniten (Ingredients-listassa loppupuolella eksoottisen kuuloisia aineita, kuten Cinnamal, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool jne.


     


 
Elivolla onkin aikas kattava pakki mitä päivittäiseen kosmetiikan käyttöön tarvitaan. Hiuksille ja kasvoille. Unohtamatta sisäistä kauneutta pillerin muodossa. D-vitamiinin saannista onkin kinasteltu sitten Arvo Ylpön. Ite popsin sitä pikkasen enemmän kuin olisi tarvis. Magnesium&kalkki kuuluvat jokapäiväiseen satsiini. Mulla kramppaa kintut. Havahdun siihen riipimiseen samoin tein jos jää 3 pilleritöntä päivää. Oma kroppa se kuitenkin kertoo jos jotakin on vailla. Ite tiedän juuri tuon magen olevan tärkeä keholleni.
Jos jokin kosmetiikka sarja on myynnissä vain apteekissa..Tuleeko sinulle luotettava tunne? Tai että apteekki tavara on kallista? Minulle tulee..molemmat tunteet. Onneksi kuitenkin Elivo ei kuulu niihin kaikkein kalliimpiin.
 Elivo tuotemerkin alta löytyy vitamiinivalmisteita, kosmetiikkaa, probiootteja ja intiimituotteita. (tässä alkaa lähestyä sitä tiettyä ikää kun ei pelaa enää mikään :) )Elivo ravintolisissä on huomioitu suomalaiset ruokailutottumukset ja todennäköisimmät ravintovajeet. TIETOA ELIVOSTA löydät KLIKKAAMALLA TÄSTÄ
Mm:raaka-aineista sekä verkkokaupoista. Moni apteekkihan on nykyään myöskin verkossa.
Elivon facebook sivuille pääset TÄSTÄ KLIK

Olen iloisesti yllättynyt ettei juuri tämän sarjan shampoo&hoitoaine sisällä silikoonia. 
Tuttavapiiriini kuuluukin muutama silikonille allerginen ystävätär. Ovat huomanneet kutiavan päänahan siirryttyään takaisin silikonia sisältäviin tuotteisiin. Ymmärrän toisaalta tuon vaihtelevuus halun. Usein minäkin haluan hyllyilleni kauniita purnukoita. Ja joskus minulla on erilaisia värikausia. 
Vaikken ite ole kovinkaan hajusteherkkä en niitä tietoisesti halua haaliakkaan. Meihin tulee pumpattua niin paljon kaikkea ylimääräistä joka puolelta. Sisäisesti ja ulkoisesti. Onkin ihan oikeutettua yrittää välttää "turhia" ainesosia. Ei ne tuotteen tehot ainakaan hajusteiden puuttuessa huonone.


Näillä hiustenhoitotuotteilla onkin nyt pesty hetki. Jotenkin tuntuisi hiusten tulleen "puhtaammiksi" Enemmän tuulessa heiluvaksi. Pehmeämmäksi. Omenanraikkaaksi. Miedon koostumuksensa vuoksi sopii erinomaisesti lapsillekkin. Jotenkin tunnen suurta äidin rakkautta tuoksutellessani ompunraikkaita lapsiani :)

Nyt minulla onkin yhteistyön merkeissä mahdollisuus arpoa jollekkin onnelliselle HYPOTUOKSUISEn SHAMPOOn & HOITOAINE setin.

1 arpa kommentoinnista jossa kerrot onko ELIVO sinulle tuttu tms...
2 kommentti & lukija
3 kommentti & lukija & linkitys



92 kommenttia:

  1. Elivo on minulle hyvinkin tuttu sarja. Omenantuoksuinen hoitoainesuihke on aivan ihana suosikkini. <3 Tykkään erityisesti juuri noista omenantuoksuisista hiustuotteista. Ja Elivon ihoravinnekin on käytössä. :)
    Kolmella arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  2. Elivo on ihan uusi tuttavuus. Kolmella arvalla mukana! :)

    VastaaPoista
  3. on tuttuja tuotteita, apteekkialalla kun työskentelen ;) ja ovat kyllä hyviä, mitä oon muilta kuullut ja itse kokeillut, toi hoitoaine on omassa käytössä todettu tosi hyväksi.
    kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  4. Elivosta olen kuullut ja lukenutkin, mutta omaa kokemusta ei vielä ole. Kahdella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  5. Olen nähnyt apteekissa tai mainoksessa..en muista tarkasti. Mulle tulee voimakkaista tuoksuista ( miesten hajuvedet, liika parfyymi naisilla) ihan hengenahdistusta, astmaa potevana vältän kovin hajustettuja aineita. Ja kun työpaikkani on sairaala, en itsekään käytä runsaita hajusteita työpäivinä ainakaan.
    Mukaan siis innolla ja kahdella arvalla! <3

    VastaaPoista
  6. Nimenä on tuttu,mutta en ole käyttänyt. Kahdella arvalla mukana

    VastaaPoista
  7. En ole kokeillut, mutta nimi on kyllä tuttu. Mielenkiinnolla kahdella arvalla mukaan.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Nimenä vain tuttu, mutta hyvän postauksesi ansiosta kiinnostuin kovin. Kahdella arvalla mukana Suska koivuladesignesta.

    VastaaPoista
  9. Ei ole tuttu laisinkaan, mutta herätti kyllä mielenkiinnon. Kahdella siis kokeilemaan onnea. =)

    VastaaPoista
  10. Ei ole tuttu, mutta toivoisin sen tulevan tutuksi, joten kahdella mukana arvonnassa.
    -päivi-

    VastaaPoista
  11. Nimeltä tuttu, mutta en ole käyttänyt. Lukijana kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  12. Olen joskus saanut näytteen Elivon shampoosta ja se tuntui kyllä tosi ihanalta. En ole kuitenkaan ostanut sitä sillä olen saanut ystävältäni erilaisia shampoita, jotka kaikki eivät kuitenkaan ole sopineet minulle.
    Mukana kahdella arvalla. Aurinkoista kevättä toivotellen kaikille!

    VastaaPoista
  13. Nimen tiedän, en ole käyttänyt. Kahdella arvalla mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  14. Jotenkin vain en osaa apteekista hakea kosmetiikkatuotteita. Lääkkeitähän sieltä ostetaan. Kahdella arvalla mukana =D

    VastaaPoista
  15. Elivo on tuttu brändi, mutta vain ravintolisinä - nuo kosmetiikkapuolen tuotteet eivät ole. Ja tuo hypotuoksujuttu kiinnostaa kyllä tällaista tuoksuallergikkoa - kiitos vinkistä.
    Arvontaan osallistun ehdottomasti - ja kahdella arvalla:)

    VastaaPoista
  16. Tiedän että sisko on joskus käyttänyt, hänellä kun on herkempi iho kuin minulla :) Yhdellä mukana kivassa arvonnassa!
    saya
    sayav(a)hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Tiedän tuon tuotesarjan mutta en ole itse käyttänyt koskaa vielä :) kahdella mukana arvonnassa :)

    VastaaPoista
  18. Uasi tuttavuus tämä sarja. Yhdellä mukana.
    malla.koivukangas@luukku.com

    VastaaPoista
  19. Elivon kosmetiikka on minulle ihan uusi juttu. Juurikin tuo shampoon silikoonittomuus kiinnostaa kovasti. Kahdella arvalla mukaan.

    VastaaPoista
  20. 2 arvalla mukana.
    Kyseinen sarja ei ole minulle tuttu mutta pitääpä muistaa tämä kun seuraavan kerran apteekkiin on asiaa. :)

    pikkunen78 at gmail.com

    VastaaPoista
  21. Olen kuullut, mutta en ole vielä kokeillut heidän tuotteitaan :) Kahdella arvalla mukana!
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Olen kuullut, mutta en ole vielä kokeillut heidän tuotteitaan :) Kahdella arvalla mukana!
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Olen kuullut , mutta en ole vielä kokeillut. Kahdella arvalla mukana:)

    VastaaPoista
  24. Olen nähnyt tuotteita apteekissa, mutta kokeillut en ole. Itselläni ja lapsillani on atooppinen iho ja itse en kestä myöskään voimakkaita hajusteita, joten tässäpä voisi olla vaihtoehto seuraavan kerran shampoota ym. ostettaessa :) Kahdella mukaan arvontaan!

    VastaaPoista
  25. Tuttu merkki ja jotain näytteitä olenkin testannu nyt en valittettavasti enää muista mitä ne oli =)
    Julkinen lukija eekku80
    2 arpaa

    VastaaPoista
  26. Vieras merkki, mutta pitääpä tutustua..:) Kahdella mukana!

    VastaaPoista
  27. Kolmella arvalla mukana. Olen saanut Elivo vartalo kuorintageelin nettikauppa ostoksen mukana tilauslahjana. Tykkäsin kovasti! En sen kummemmin silloin tutustunut tuotemerkkiin, mutta nyt olikin kiva huomata, että sehän oli ihan suomalainen tuote. Elivo alkoikin ihan tosissaan nyt kiinnostamaan.

    VastaaPoista
  28. Eipä ole vielä tullut kokeiltua, mutta nyt kahdella arvalla onnea koittamaan.

    VastaaPoista
  29. Ihan uusi tuttavuus tämä Elivo, kuulostaa kylläkin mielenkiintoiselta. Kolmella arvalla mukana

    VastaaPoista
  30. Nimi on tuttu, mutta en ole kokeillut vielä. Mielelläni voittaisin tämän tuotepaketin, yhdellä arvalla mukana. mirjami.ahokas@gmail.com

    VastaaPoista
  31. Minunkin pitää vastata, että tuttu nimi, mutten ole koskaan kokeillut, mutta ehkä onnestaa ja pääsee testaamaan...
    Yhdellä mukana.
    tiiun(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Eipä ole tuttu merkki, kiitos siis tästä infopläjäyksestä. :) Kolmella arvalla tungen mukaan. :D

    VastaaPoista
  33. Olen mukana kahdella arvalla. Täysin uusi merkki minulle, mutta hyvin kiinnostava :)

    VastaaPoista
  34. Ei ole tuttu merkki ennestään, mutta kuulostaa kiinnostavalta! Kahdella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  35. Elivo on minulle uusi tuttavuus, mutta kuulostaa hyvältä ja kokeilemisen arvoiselta. Kahdella arvalla mukana.

    VastaaPoista
  36. Ei ole vielä tuttu tuote, mutta kuulostaa tutustamisen arvoiseksi. Olen mukana kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  37. On ja ei. Silleen on että kuullut olen, mutta en muista että olisi meille koskaan ostettu. Mielellään vastaanotettas kyllä!
    Kahella mukana.
    -Hellu ja Blackie Kahden Naisen Loukussa

    VastaaPoista
  38. D-vitamiineja olen Elivolta napsinut. Omenaisia :)
    Kolmella arvalla arvontaan mukaan!

    aikunaskareet(at)gmail.com

    VastaaPoista
  39. Aivan outo merkki. Kahdella mukana. terv Liis

    VastaaPoista
  40. Olen testannut muutamia Elivon tuotteita

    vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  41. Kaksi arpaa :)
    Jossain olen nähnyt (apteekissa?) mutta käyttänyt en ole :)

    VastaaPoista
  42. Osallistunut kolmella, jos sopii että linkitän sen sitten maanantaina mun blogiin.. Ja no.. Yritän ainakin jos muuta ei tule... Niin, Elivo on minulle aivan uusi merkki ja miellelläni testaisin. En edes alkuun tiennytkään että Elivo on apteekin merkki. Tuntuu hassulta että jotain tällaisia "kosmetiikka"tuotteita myydään apteeksissa. Silloin tosiaan tulee mielikuva että ne voisivat juurikin olla sellaisia jotka sopivat esim. allergikoille.

    VastaaPoista
  43. Osallistun sittenkin kahdella jos sopii. :)

    VastaaPoista
  44. Mukaan yhdellä arvalla! Ei ole Elivo ennestään tuttu, mutta kuulostaa kiinnostavalta, mielelläni testaisin :>

    VastaaPoista
  45. Vain nimeltä tuttu. 1 arpa.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Kolmella arvalla mukana, jaoin Facebookissa nimelläni Elise H..
    En ole kokeillut vielä Elivo -tuotteita, kovasti kyllä kiinnostaisi :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  47. 2 arpaa. Vain nimenä on tuttu. Siksi olisikin ihana voittaa nämä ja tutustua paremmin.

    VastaaPoista
  48. Yhdellä mukaan! Nimen olen kuullut, mutta nyt mielenkiinto heräsi kokonaan:-)
    -Satu-

    VastaaPoista
  49. Sarja on minulle ihan uusi tuttavuus. Kahdella mukana. johannaliina(at)gmail.com

    VastaaPoista
  50. Aivan uusi merkki minulle tämä Elivo. Kiitos kun tutustutit! Ehdottomasti käytävä apteekissa tutustumassa lisää. Itse olen itseni diagnosoinut hajuille herkäksi - esim. hajuvesiä en voi käyttää enää ollenkaan, aiheuttavat migreeniä tai pahaa oloa. Vaatteetkin olen pessyt jo parikymmentä vuotta täysin hajusteettomilla tuotteilla, kun "haisevat" vaatteet aiheuttavat huonoa oloa. Mietoja tuoksuja kosmetiikassa siedän ja jopa rakastan. Mielenkiintoni heräsi hypotuoksuja kohtaan. Kokeiltava! Mukana lukijana kahdella arvalla. etunimi.sukunimi (at) luukku.com (ja nimeni näet ylhäältä)

    VastaaPoista
  51. Ei ole tuttu. Ensimmäistä kertaa kuulin tämän postauksen ansioista! :) Olen lukija, joten osallistun arvontaan kahdella arvalla. :)

    jelena.nieminen@hotmail.com

    Kevätterkuin, Jelena

    VastaaPoista
  52. Kahdella mukana :) Elivo on minulle tuttu vitamiineista :)

    VastaaPoista
  53. Paljon hyvää olen kuullut, mutta en vielä koskaan ole testannut, joten ei ole tuttu.
    Mukaan kahdella arvalla
    pussikarhu@luukku.com

    VastaaPoista
  54. Elivo on ennestään tuttu, tykkään! Mukana kolmella arvalla :)

    VastaaPoista
  55. Ihan uusi tuttavuus :)
    Yhdellä arvalla mukana
    -Anne-
    anne5@netti.fi

    VastaaPoista
  56. Uusi tuttavuus, jään odottelemaan josko saisin kokeiltavaksi. Kahdella mukana.
    karhuoja@gmail.com

    VastaaPoista
  57. irmeli.nieminen(AT)hotmail.com19. huhtikuuta 2015 klo 18.24

    Nimenä tuttu, mutta kokeilemaan en ole vielä päässyt. Apteekin tuotteet olen kyllä yleensä kokenut hyviksi! :) 1 arpa

    VastaaPoista
  58. Ei oo Elivo tuttu, mutta kuvauksesi perusteella kiinnostuin siitä kyllä heti :) Mukana ollaan yhdellä arvalla.
    t. Nelliina
    nelliina@yahoo.com

    VastaaPoista
  59. Ei ole ennestään tuttu mutta olis varmasti tälläselle hajusteherkälle hyvä. Mulla nimittäin paha migreeni ja särkypäiviä kuukaudessa on.. Kahdella arvalla mukana :). (uusi lukijasi ;)

    VastaaPoista
  60. Ihan uusi juttu! Tarviipa tutustua. Kahdella arvalla mukana

    VastaaPoista
  61. Ihan uusi juttu mullekin!
    Kahdella arvalla mukaan, hapero@iki.fi

    VastaaPoista
  62. On tuttu merkki ja monia tuotteita olen käyttäny. Mukana kahdella arvalla.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  63. Kahdella arvalla mukaan! On nimenä tuttu, mutta en ole vielä itse kokeillut ko. tuotteita.
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Kahdella arvalla mukaan! On nimenä tuttu, mutta en ole vielä itse kokeillut ko. tuotteita.
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Osallistuu ja innostuu! Eli kaikilla mukana! :)

    VastaaPoista
  66. Kahdella mukaan ja Elivo on tuttu. paperitypy ät hotmail.com

    VastaaPoista
  67. Kahdella mukana. Ja ei ole yhtään tuttu, ainoastaan logon tiedän entuudestaan :)

    VastaaPoista
  68. Paljon olen kuullut kehuja ja nähnyt mainoksia, olis ihanaa kokeilla :) Kaksi arpaa tänne, kiitos <3

    mehukattinen@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Yhdellä arvalla mukana.Merkin olen huomannut,mutta ei ole tullut ostettua. miakinnun75(at)gmail.com

    VastaaPoista
  70. Elivo on minulle nimeltä tuttu, mutta en ole tuotteita ehtinyt vielä kokeilla :) Yhdellä arvalla mukana. Milla521(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  71. Tuttu on ja lukijana kahdella mukaan

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  72. ei ole tuttu
    kahdella arvalla mukana
    kikke at live.fi

    VastaaPoista
  73. Kahdella arvalla mukana. Aika tuntematon, vaikka jotenkin hämärästi muistelen joskus saaneeni jotain lahjaksi / kokeiltavaksi.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  74. Ei ole tuttuja tuotteita mulle:)
    Kolmella mukaan!

    VastaaPoista
  75. Ihan uusi tuttavuus. Mukaan kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  76. Kahdella mukana jälleen =) Meillä ollut joskus Elivon d-vitamiinia eli vanha tuttavuus =)
    kati.koskiranta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  77. Ei ole tuttu, mutta paljon hyvää olen kuullut. :) Osallistun 3 arvalla. Mainostin arvontaasi blogissani: unista-kaunein.blogspot.com

    petra.tammivaara@gmail.com

    VastaaPoista
  78. Oli tuttu :)
    Kahdella arvalla mukana!

    jolannian@gmail.com

    VastaaPoista
  79. 2 arvalla mukana, ja on Elivo tuttu, mutta tutumpikin saisi olla.

    VastaaPoista
  80. Elivo on uusi, hyvin mielenkiintoisen kuulloinen tuttavuus! Olen mukana kolmella arvalla: http://mrsnobodyelse.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  81. Ihan uusi tuttavuus minulle, siis yhdelä arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  82. Ihan uusi tuttavuus minulle, siis yhdelä arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  83. Kahdella mukaan, luulin kyllä, että olin jo osallistunut. :D
    On tuttu merkki, ei tosin shamppoon muodossa. :)
    hippohiiri at gmail.com

    VastaaPoista
  84. Kahdella mukaan. Uusi tuttavuus minulle

    VastaaPoista
  85. nimi on tuttu, mutta testannut en ole. Yhdellä arvalla mukana

    VastaaPoista
  86. Yksi arpa minulle, kiitos!
    Nimen olen kuullut, mutta en ole kokeillut tuotteita.
    Hiisukas (hiisukas(at)gmail.com)

    VastaaPoista
  87. Kahdella arvalla mukana. Minulla on ollut joitakin Elivon tuotteita ja olen pitänyt niistä. Tällä hetkellä ei ole käytössä. Aurinkoista kevättä toivotellen!

    VastaaPoista
  88. Arvalla mukana. Merkki on tuttu, mutta käyttökokemusta ei ole. Mielenkiintoista muuten tuo silikoni hiustuotteissa; eipä ole käynyt mielessäkään että se saattaa juurikin olla se ainesosa mikä päänahkaa aina välillä ärsyttää..
    -tiiti66-
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    VastaaPoista
  89. Tutun näköinen ja kuuloinen merkki, mutta käyttänyt en ole. TUo hypotuoksu juttu oli myös uusi asia minulle.
    Mukana lukijan kahdella.
    flight(at)luukku(piste)com

    VastaaPoista
  90. Elivo on minulle nimenä tuttu, mutta tuotteita en ole päässyt kokeilemaan.
    Kokeilen onneani yhdellä arvalla. anu.haukanheimo@pp.inet.fi

    VastaaPoista
  91. En ole vielä kokeillut tuotesarjaa, mutta suomalaisuus on aina hyvä pointti testaukseen. Tulen kahdella arvalla mukaan.

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)