UA-39839136-1

keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

AARIKAN FANIPÄIVILLÄ

Moikka
Mitä mä muistan Aarikasta lapsuusajoiltani? Muistanko mitään muuta kuin ne pässit? Niin ja opettajilla pruukas olla Aarikan suuria pallokoruja. JA nappeja :) IItseasiassa mäkin ostin itselleni tuolta nappisen kaulakorun :) Käynköhän nyt viisaasta , itseensä luottavasta opettajasta? :)) Mun muistikuvani mukaan Aarikkaa oli "paremmilla" ihmisillä. Jotain ankkakoruja oransseilla jaloilla mullakin oli.. JA laseja.

Sitten se Aarikka jäi multa unholaan aika useaksikin vuodeksi. NYT olen taas löytänyt tieni puisten esineiden pariin. Kuten myöskin nuorempi sukupolvi. Ihanaa huomata mitenkä jotkin Suomalaiset desing "aatteet" kestävät aikaa. Kokevat uusia tulemisia..  Aika moni parikymppinen (nainen) tuttavani on ihastunut juuri näihin samoihin Nuppuihin ja Ruustiinnoihin kuin minäkin.. Keisarinnakin uppoaa...


Mutta siis jos olet pääsyllä VALLILAAN (nokiantie 2-4 c. Helsingissä siis) AARIKAN FANIPÄIVILLE SUOSITTELEN! 


 JA NUPPU maljakkoon olen ihan rakastunut!!
Huikea tarjous maljakoista! 



Siellä on ihan älyttömän hyviä tarjouksia! Itsekkin kävin ja esittelen sitten ostoksiani myöhemmin




 Näitä minun niiiin teki mieleni muttei kukkaroni antanut enää myöden ;(




 Näitä levyjä mietin pitkään.. niille jotakin käyttötarkoitusta...terassille? 


 Normaalihintaisista tuotteita -20%!



 Ihana karkki väri!


 Retronurkassa muistojen kappaleita.



Fanipäivät vielä siis muutaman päivän. Aarikan Facebook sivulla ilmoitetaan päivän herkkutarjoukset. Hitsiläinen kun minulla on niiiiin pitkä matka! Kävisin tuolla jokapäivä :))

Pysykää kuulolla... tulossa kiva arvonta Aarikan kanssa ....

22 kommenttia:

  1. Eikä, miten ihania ja edullisiakin, vain matka on esteenä. Pitääkin kaivaa arteensa esille, jahka rempan loputtua pääsen vaatehuoneen perukoille.
    m
    Mukavaa loppuviikkoa!
    -päivi'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano! Luulempa että jos kauniisti pyydät niin lähettävät sinulle! Itse löysin aikaa kestäviä aarteita :)

      Poista
  2. Ois lähteny kyl toinen maljakko tuolta mukaan. Hmph!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle inspiksestä! Nuput on niiiiin ihania!!!

      Poista
  3. Kuinka ihania!!. Täältä matka on niiiin pitkä että ei puhettakaan että lähtisin. Tuollainen pikkuinen tuikkukuppi lähtis mukaan ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten myös! Minulle sattui sytoviikko hesan päässä niin tuli siinä samalla poikettua :) Ja matkaan lähti.....

      Poista
  4. Jo toinen syy lähteä tänä viikonloppuna Helsinkiin. Kai se on vaan pakko hypätä junaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytöjen päivä! Hyppääppäs vaan siihen junaan :) Ja poikkea tuolla!

      Poista
  5. Ihania retroiluja!
    Valoisaa loppuviikkoa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykästyin nuihin ihaniin väreihin! Mutta olin tylsä ja ostin valkoista? Yllätys :) JA hieman mustaa....

      Poista
  6. Ihania Aarikan juttuja ja noista sainkin jonkin idean itselleni. Mukavaa loppuviikkoa tv Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja kuule joululahjoja kannattaisi nyt ajatella!! HOksasin sen sitten vasta kkotona kun panostin ...itseeni :)

      Poista
  7. Ihanuuksia! Voi että kun pääsis noita hypistelemään.
    Kynttilänjalat ja pinkki vati näyttää tosi näteiltä, just mulle sopivillta:D
    Ihanaa ja aurinkoista perjantaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo pinkki onkin upea piriste!! Siihen kerätä vaikka koruja :))

      Poista
  8. Voi joo, nuo kyllä miellyttää silmää - täytyy pysyä tarkkana arvontaa silmälläpitäen. ;)

    VastaaPoista
  9. ♥vau mitä bongauksia! Aarikka tuokin paljon muistoja mieleen :)

    VastaaPoista
  10. Olen ostanut jo monta vuotta Aarikan pikkutonttuja! Ihan pieniä kuuseen roikkumaan ja sitten niitä muita sinne sun tänne ja laitan myös lahjapaketteihin mukaan.

    Aarikkaa enemmän minua on aina vetänyt silti Marimekko, Olen ihan koukussa kaikkeen siellä, jopa kankaisiin, vaikka en osaa ommella. Onneksi monia upeita kuoseja saa esiliinoina, patalappuina tms. Kevätleikki on yksi suursuosikkini ja jouluna oli pakko ostaa Pippurikerä-lakanat.

    <3

    VastaaPoista
  11. Mä oon ihastunu nuohin aarikan kynttilänjalkoihin, mulla ei kyllä oo vielä ainuttakaan :D

    VastaaPoista
  12. Moikka! Tulin sanomaan, että voitit PartyLite-arvonnassa! Se jättämäsi sähköpostiosoite herjasi väärää osoitetta :) laitahan sähköposti mulle pesanrakennus@gmail.com :)

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)