UA-39839136-1

maanantai 4. kesäkuuta 2012

ARVONTA SUORITETTU :))


Moikkista vaan 


Kesää odotellessa on blogini eka arvonta umpeutunut ;) Kirjoottelin lipukkeita ihan urakalla ja olipas niitä monta! Upea tunne kuitenkin..Tietää että joku käy lueskelemassa hömpötyksiäni ja saattaa niistä tykätäkkin sen verran että kehtaa ihan julkiseksi lukijaksi liittyä!! Olen mielissäni :)) Kaikista lukijoistani!!!!! Kommentteja on niin mukava lueskella vaikkakin ite olen niitä aikas laiska jättämään. Tässä olisi kohentamisen varaa..


 Virallisena arvonnan suorittajana toimi KUIKELO KALSARIKOSTAJA  ja nappasi onnekkaan voittajan.....dädädää::: AIAI!! Jättipaljon onnitteluita!!

Nämä lähtevät siis AIAI`lle!! Laitatko osoitetietoja tulemaan..birgit.makinen@pp.inet.fi nii saadaan postipoijaalle hommia!



Ja koska ilma täällä meillä päin on niinkuin perssiiseen ammuttu karhu aattelin  (mä osaan senkin) teettää kalsarikostajalla vielä pari pikku hommaa. Eli arvottiin lohdutuspalkinnot , 2 kpl :: suklaata ja servettejä suun pyhkeemiseen ja nää pikkujutut lähtee::dädädää::: K'lle ja Viivi ekalle (viivejä oli kaksin kappalein) Onnitteluita teillekin !!
 Ja noi ilmat sais lämmetä!! Verho visioita olisi terankille mielessä jos vaan tarkenisin... Kirjuutellaan!!!

6 kommenttia:

  1. Mä niin säikähdin sitä ekaa kuvaa. Just kun kirjoitin omassa postauksessa mahdollisesta viruksesta, joka kaappaa mun naaman ja iskee siihen jonkun K18 vartalon! :D

    VastaaPoista
  2. Se oliskin mukava viirus! Miten mahtais hajottaa 30 kg ihanaa elin rasvaa ja nostaa leukaperät olkapäistä sinne missä ne oli 18 vuotiaana?

    VastaaPoista
  3. Voi harmi että mun arpa ei osunut! ;) Mutta kiva että sinä olet mukanan mun arvonnassani. Ja toivottavasti sinulla on parempi tuuri :=

    VastaaPoista
  4. Oi että! Kiitos! Laitoin just sähköpostia. :)

    VastaaPoista
  5. Lahjat on paketoitu ja maanantaina lähtee postin vietäväksi :) Tää viikko oli yövuoroa joten herätessäni täällä maalla oli postipalvelut jo suljettu!

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)