UA-39839136-1

keskiviikko 8. marraskuuta 2017

ITSEÄNI OLEN KIITTÄNYT...

JA KIITOSTA ON RIITTÄNYT :)


No tosiasiassa minusta tuntuu että nimekseni tai ainakin tunnusbiisiksikseni olisi voinut ja voisi kuulua TOHELO JA TORVELO :)
Joskus vaan tuntuu siltä että kun sun pitäis olla se talon fiksuin ihminen , äiti joka tietää kaiken , niin jotenkin harmaat aivosolut vaan ei rullaa...
Tänään ei ole ollut sellaista hetkeä vaikkakin lääkäri perjantaina sanoi aivomöttien lisääntyneen..eikä niille nyt kuule oikein voida tehä mitään...
Kyllä mä sen tiesin. Päätä on särkenyt sillai erilailla kuin teinivuosina. Naskalilla on käynyt Ilmari-perkele minnuu tökkimässä. Nakkiihan tuo tuolla edelleen mutten mä nyt jouda sellasia pohtimaan. Sitten lääkehoidon päälle sain pari pussia verta kun HB oli 81. Tayssissa tiputtivat omaan tahtiin ilman tippalaskuria ettei kallisarvoiset punasolut menis rikki. Jotta saisin kaiken hyödyn ja jaksaisin nousta soffanpohjalta jossa muuten kattelin Vera Stanhopee nähden pelkän alun! JÄNNÄ! Voin katsoa vielä toisen kerran ja kolmannen jaa jaa..
Tayssiin lähdin klo 7.30 ja tulin 20.30. En saanut kelalta ylityökorvauksia!!

Airam

Päivän otsikko viittaa siihen..no oonhan mä sanonut mulle että vaikka sulla Lis-Birgit onkin niin kamala nimi niin oot sä vaan Bikke hyvä! 
Aina en vaan tiedä missä asiassa mutta kyllä kai joka päivälle jottain pientä kivvaa eksyy..Vaikka sairaan maukas nakkisoppa! Nakkeja vaan ja kasvissuikale pussi kaupan pakkasesta. Lihalientä ja taas mun vatta paukkuu :) Aikaa kului 2 min valmisteluihin kun pilkkosin sipulia mukaan..pääsisköhän kokkisotaan näillä taidoilla?

Ninnimoi

Anna-Mari West

Tai sitten s-marketilta jouluruusu hintaan5.95€ vai?(kuolemaan..on niin hitsin vaikea kasvi) Oliks tuo edullinen? Luulen niin. Tein siis hyvän panostuksen 2 viikon kukkaiselämälle! 



Se on niin nätti vaikkei nuput vielä olekkaan auenneet mutta tuo lupauksen no en mä sitäkään tiedä. Siitä joulustako?
Eikun taas mä eksyin asiasta. 
Hommahan menee siis niin ettei sitä aina tavallaan tajuakkaan ketkä kaikki sun tukena on. Lähellä taikka kaukana. Sitä vaan kuvittelee ettei kukaan tykkää eikä kukaan välitä tai että kun se Bikke nyt on ollut sillai hiljaa niin ihan hyvin sillä menee. Ja voin mä sanoakkin että kaikesta huolimatta Sitkeä taipuu ei taitu. 

Littlebit desing

Tämäkin tuli ihan puskista. Siellä minnuu Virpi ja Mira aatteli. Ja vielä ihan yhdessä! Tai kun mä kuivaan mun köökkihommissa kastuneita kätösiäni tuohon Riitan tuomaan Suvimarjassa myytävään Jokipiin keittiöpyyhkeeseen.. 


Oltiin siellä muuten yks ihana jos tänäkesänä säidensä puolesta sellaista hetkeä olikaan niin viikonloppu mökkeilemässä. Kauniit maisemat , maukkaat ammuhampurilaiset , hitsin komeita sonneja ja tietty Suvi :)
Siinä mä mietin näitä ihania ystäviäni jotka vaan tuolla jossakin on. Joskus postista tipahtaa ylläripostia. Ilonan joulukirjaa tahi kortti..
Ne jotka on läsnä..ne jotka hakee poikia uimaan..Sosiaalikaffeet kyliksellä...

Me jätetään kaikenlaisia maamerkkejä itsestämme niin ettei edes tajutakkaan missä , milloin ja kuinka suurella äänellä. Ei se taida olla tuulesta temmattu sekään idea jotta elämä kantaa! Jos sen vaan huomais...
Arvakkaas mitä mä tässä samalla teen? Opettelen kirjottamaan pitempiä värssyjä saati 3 sanan pikkujuttuja ja sitten piste. Olen kattellut mitenkä Kirsi vaan loruttelee ja liruttelee ja aatellut että vitsit kun tollai tulis tekstiä...Millai se itekkään pysyy kaiken tuon takstinsyötön perässä?


En mä muista teitä joka päivä saati joka kuukausi kiittää mutta mahtavaa että on joku jossain..kylläs tiätte!

35 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Birgi sinä olet niin paljon antanut mulle uskoa ja rohkeutta ,josta kiitän tässä.
      Kyllä elämä kantaa .toki tarvitaan niitä tukijoukkojakin aika paljon.Kukkaisi nuput on lupaus, että kukka kukkii vielä ja saat nähdä ne kukat.Joku sanoi joskus .että aidot ystävät tulevat vähän kuin puskasta.Birgi olet hyvä "jäbä" niinkuin täällä sanotaan.

      Poista
    2. Kiitos

      JA kiitos. On kunnia-asia saada olla hyvä jäbä :)

      Poista
  2. Bikke, sä et tiedä, mitä olet minulle merkannut<3 Olen heti simpukka, kun jotain pahaa on ilmassa, joten me siinä ihan erit. Mistähän olet tuon magneetin löytänyt..Kiitos sinulle paljosta♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leena. Hyvä kun olemme toisemme löytäneet. Tuki siellä tai täällä..ei aina niin kosketeltavissa mutta kuitenkin <3

      Magneetti on Anna-Mari Westin verkkokaupasta

      Poista
  3. Bikke olet niin mahtava tyyppi ja aito. Itku tuota hemoglobiiniakin miten alhaiseksi se on mennyt, niin mahtaa kuule huimata. <3 Olet esimerkkinä meille kaikille, mitä on aito avoimuus ja vahvuus. Paljon paljon halauksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tässä tarttis enää esittää loppumetreillä :) Onneks HBtä saa pussista..hiemen aikaisempaa olis tietty kiva ennenkuin on ihan saamaton.
      Kiitos!

      Poista
  4. Vaikka en tunne sinua yhtään, niin huomaan että sisua ja yrittämistä sinulta löytyy. Voimia jatkoonkin!

    VastaaPoista
  5. Ihana aito hömppä Bikke, sinä oot kyllä takuulla hitokseen monen ihmisen mielessä ja sydämessä,niin minun kuin monen, monen muun,ja ihan vaan olemalla oma ittes❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hömppä :) Mistä sekin sana oikein tulee? Yritän olla minä unohtamatta minuutta...

      Poista
  6. Kuten Tiia ylempänä sanoo, olet esimerkki meille kaikille sisusta ja oikeasta asenteesta ❤️

    VastaaPoista
  7. Taaskin halaisin sinua jos olisit tässä tai minä siellä.
    Me kaikki olemme erityisiä, hyviä ihmisiä. Uskomatonta että minä sanon noin kun minulla on vuosisadan huonoin itsetunto enkä osaa itseäni arvostaa mutta nyt minä päätin tällä hetkellä arvostaa ja samalla voin sanoa että me kaikki ollaan parasta mitä olla voi.
    Olen viimeisen viikon aikana miettinyt että miksi en olisi onnellinen siitä mitä mulla on tai siitä millainen minä olen, miksi aina pitää olla itselleni niin kriittinen. Tämänkin päivän olen kiukutellut kun bloggeri oikkuilee mulle mutta nyt aloin miettimään että hittoakos tässä vaivaan itseäni tällä, tämähän on vain blogi ja kyllä se taas huomenna toimii (toivottavasti ainakin). En kyllä tiedä yhtään mitä taas selvennän. Ihana olet, ihana kukka ja ihana Airamin kaksikko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä ihmisen perimmäinen heikkous on aina haluta jotakin lisää jotakin parempaa. Aina ei näe sitä kaikkea superia mitä on lähellä tai mihin oikeasti itse pystyy..Pikkuasiat voi joskus ottaa pattiin..antaa ottaa. Kiitos halauksesta ja kyllä mä jotain ymmärsin ja airamit on niin söpöset!

      Poista
  8. Ihana Biksu! Halirutistuksia lähetän <3

    VastaaPoista
  9. Olen seurannut useita vuosia kuulumisiasi niin blogissa kuin facessakin.Jännä juttu miten usein huomaan ajattelevani sinua ja vointiasi,jos et ole antanut kuulua itsestäsi. Ja juuri kun ihmettelen blogi hiljaisuutta ,sinä julkaisetkin jotain hassua,sisukasta ja surullistakin omasta elämästäsi.Kaikki nuo juttusi koskettavat ja ovat niin aitoja ja rohkeita,aivan kuin sinä itse. Kunpa voisinkin jotenkin keventää taakkaasi,sillä usein tuntuu,että sinulle sitä on annettu liiankin kanssa. Voin vain toivoa sinun elämääsi paljon uskoa,toivoa ja rakkautta. <3 t. Eräs lukija täältä jostakin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun olet pysynyt matkassani. Päivitykset seuraavat hyvin yleistä olotilaani. Kun jaksan niin kirjoittelen..Vaikka elämä on suurta kökköä haluankin että siitä löytyy jotakin hassuakin ja rohkaisevaa..
      Kiitos!

      Poista
  10. Ihanaa lukea plokiasi, olet niin myönteinen ja osallistuva. Tavallaan kadehdin tätä kykyäsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun on minullakin jotain kadehdittavaa..sillai hyvässä mielessä :)

      Poista
  11. Voi Bikke, huonona kommentoijana haluan nyt lähettää voimarutistuksen täältä Oulustakin päin!

    VastaaPoista
  12. Hyvä kirjoitus taas....Kovin täällä sinua ajattelen ja toivon voimia taisteluusi.

    VastaaPoista
  13. Kiitos Sinulle energisoivista hetkistä. Aina muistaa oman arjen pyörityksen keskellä katsoa, että onhan niitä aurinkoisia juttuja kaiken univelan, hermosäryn, huolen ja stressin keskellä. Kiitos! Kannustat tietämättäsi minuakin äitinä ja naisena hetkestä toiseen, vaikka huolenaiheemme ja haasteemme eroavat, ajatukset risteävät usein. Olen muuten huomannut saman tässä vahvana naisena olemisessa; joskus olisi kiva saada huomiotskin, vaikkei sitä itselleen ano vaan on se vahva äiti ja muiden eteenpäin puskija..
    olet kunniakas vahva suomalainen nykynainen satavuotis-juhlavuonna ja ole ylpeä siitä! Olet kaiken kivan hömpöttelyn ansainnut, eihän vaimot muuten järjissään pysyisi;)
    Voimahali, ystäväkiitos, lämmin ajatus liitää täältä ruudun takaa Sinulle!!
    Ps. Eikun pinkkiä lamppua päälle aina kun aurinko ei muuten pilkahda, ihana Airam. Valossa on voimaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava lukea tälläistä palautetta. Meistä monella on kaikenlaisia haasteita joita sitten vaan pusketaan eteenpäin eikä sitä kukaan edes aina hoksaa. Pysytään tukipilareina ja ollaan onnellisia..vaikka sitten airamin taskarin kera joka saa kisunkin juoksemaan valon perässä :)

      Poista
  14. Blogia lukeneena ja asennettas elämään ja kaikkeen seuranneena, oli kyllä hieno kokea se iloisuus ihan livenäkin tänään kahvitellessa! Voimia tulevaan ja jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  15. Minäkin olen muistanut sinua. Bloggeri ei vaan näyttänyt uusia postauksiasi, niin luulin ettet ole kirjoitellut. Säätelin vähän asetuksia ja nyt pelittää taas :) Hyvää marraskuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Bloggerilla on joskus omat mielipiteet joista me ei aina tykätä :)

      Poista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)