UA-39839136-1

keskiviikko 4. joulukuuta 2013

LUUKKU NO:4

Moikkelis moi!

Sitä mä van meinasin että jos teillä ei ole mitään kummallista tekemistä Suomen itsenäisyys päivänä suunnatkaa matkanne tuonne Keinuhongan tilalle: siellähän on tulossa oikein kivat joulumarkkinat!
Mukana menossa oma suosikkikauppani Villa Blanco ja Suvimarja!  Eikä siitä kovin pitkä matka liene Kirstulan vanhaan puotiinkaan :) Ihana miljöö sielläkin!
Siis oivallinen koko perheen keikka (isännän rahapussilla)



Se ompi mulle tuttua puuhaa :) Kats kun perjantaina hain yhen plikan koksusta eli Kokemäen rautatieasemalta ja sit mentiin tankille. Siellä oli ihan jumalaton jono ja mä nopeena plikkana tunkesin pankkikortin vaan takkini taskuun ja kiruusti pois jaloista. Sitten saatiinkin päähämme lähteä Ideaparkkiin.. Noo ostelin ekasta kaupasta ihan julmetusti ja kassalla..KAAMEA KIMOTUS:: MULLA EI OLE PANKKIKORTTIA EIKÄ RAHAA!!!!
Hitsit kuulkaa.. Jollakin eukolla oli VÄÄRÄ TAKKI matkassa...  Sitä mä vähän ihmettelin kun ukko-kulta sano et mä olen kallis?????? vaimo???? En mä ymmärrä!!

5 kommenttia:

  1. hahahahahahaha...reps..miulle sanottaan kuules välistä ihan samaa :D

    VastaaPoista
  2. :D Olemme sitten vastakohdat. Murunen tuumasi tässä päivänä eräänä, että mun kanssa eläminen tulee halvaksi. Halpa nainen?! :D saan kuulemma kaiken, mitä haluan, koska haluan niin vähän. Hmm... Kysyin, jotta uskallatko oikeasti luvata?! Ja kyllä! Vastaus oli, että en mä kuitenkaan pyydä mitään turhaa ja liian kallista. hih.

    VastaaPoista
  3. No jopas ja hupsista, noin on käynyt mullekin joskus.

    VastaaPoista
  4. :D Se on kyllä kamala tunne kun lompakko tai pankkikortti on kateissa, onneksi ilmeisesti heti hoksasit, missä vika. ;)

    VastaaPoista
  5. Highly qualified information because it can provide useful info thanks.
    pengobatan untuk sembuhkan flu tulang

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)