UA-39839136-1

perjantai 15. syyskuuta 2017

KYLLÄ MÄ SUSTA TYKKÄÄN

Moikka
Ihan ekaks KIITOS RAKKAAT KAIKISTA KOMMENTEISTA! Tulin kovin iloiselle tuulelle!
Heräilin tänä aamuna Kaarinan kehräykseen. Siihen kun se lutkutti mun sentin mittaista hiuspehkoa ja imeskeli korvan nipukkaa. Leipoi 7 sormisilla? tassuillaan mun poskea...No pakkohan siihen oli herätä! 



Annoin hälle ruokaa ja päästin ulos. Siinä samalla oven avauksella sisälle vilahti Kerttu. Niin ja se koirakin piti pissattaa ja poika herättää.. Aamut on joskus niin mukavia :)

Eilen olin hoidossa.TAAS. Onneksi.



Olin hieman myöhässä kelataksin yhdistämisien tähden. Olisi tietysti ystävällistä kyytejä yhdistellessä että katsottaisiin KAIKKIEN kyytiläisten ehtivän omalla ajallaan. Ehtiväthän ne syöpikseltä jo mulle soittaakkin että missä oot? Ravitsemusterapeutti vartoo..muuten niin väliä :)
Olen keskittynyt silmät kierossa oman hemoglobiinini nostoon etten ole tajunnut etten saa protskuja juurikaan mistään! Sain myöskin synninpäästön apteekin proteiinijuomien osalta. Tää oli hyvä juttu. 
Voisin kuulemma tutustua apteekissa myytäviin protskupuuroihin. Aina ei ruoka maistu,se haisee pahalle ja jos vielä näyttääkin niin ei tule mitään. Kokeilen siis tällä linjalla saada itteni siltä osin kuosiin.
Kuvaus on 2 viikon päästä jota tietty taas jännitän ihan simona. Myyn puolet keittiöliinoistani ja verhoista :) 
Tää on tämmönen pelkokehä. Huominen ei sitten tuukkaan.... Ihan normijuttu. Olen jo tottunut...

Sain muuten salaista postia. Samalla viikolla muutamasta eri kohteesta :) 
Yksi oli tämä kirja jota olenkin lueskellut..Kiitos Ninalle Keltaiseen kartanoon


Siellä on sellainen kohta kun pitäis heivata murheenkryynit. JAA KOKO PERHEKKÖ? Koira haluaa ulos keskellä yötä. STRESSI. MIES on mun kanssa erimieltä paistinpannusta.STRESSI. Kissa on raapinut perintöjakkaraa.STRESSI. Pojat saa miinuksia VAIKKA MÄ TARKASTIN NE LÄKSYT!!! SYYLLISYYSSTRESSI!
No onko helppoo?
 Pitää siis hieman soveltaa neuvoja. Olen tähän kirjaan kyllä hirmuisen tyytyväinen. Olen siis vasta alussa jotenka ehkä sieltä tulee neuvoja kuinka stressiä vähentää..

Ihan muksaa viikonloppua sulle!! Huomenna piipahdan Habitaressa. Nähdäänkö siellä?

16 kommenttia:

  1. Voi ei, voin kuvitella mille herätys on tuntunut:D.Minun vanhemmilla on myös kissa joka lurkuttaa korvannipukoita.Meillä pienempi järkyttävän isoista kissanronteista kehrää niin kovaa, että illalla en saa unta ja yöllä herään siihen kurinaan.Pitää aina hellävaraisesti tuuppia toiseen huoneeseen.Aurinkoista viikonloppua myös sinnepäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lemmikit! Niistä on iloa ja samalla vähän vaivaakin :) Ihania kehrääjiä!

      Poista
  2. Ne apteekin proteiinijuomat eivät taida olla niitä parhaanmakuisia. Meillä mies pakasti niistä jääkuutioita ja laittoi ja söi sitten niitä kuutioita...toivottavasti puurot maistuu paremmilta..:)
    Mukvaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puurot vasta hirveitä olikin!! Caputcino oli pahaa mutta suklaa hyvää protskujuomista! Etten vaan sortuisi pelkästään niihin...

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kerttu ja Kaarina tullee mun kaa kyläkaupallekkin ..Mennään peräkanaa :)

      Poista
  4. Meillä tuo pieni koira käy aamulla varovasti katsomassa yhäkö nukun ja jos siltä näyttää, vetäytyy huokaisten takaisinpäin ja alkaa vielä itsekin sitten nukkumaan.
    Toivottavasti messut olivat mieleisesi, löysit silmäniloa. Oikein hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysinkin kivoja juttuja. Nyt vaan sitten sisustellaan :)

      Poista
  5. Aamu on aika samanlainen eläinten suhteen täälläkin. Kissoistakin usein toinen yön sisällä ja toinen ulkona ja lennossa vaihtavat vahtivuoroja :) Koiran yleensä isäntä käyttää ulkona tai päästää itekseen pihalle. Voimia Sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sesse. Koko lapsuuteni ajan meillä on ollut eläimiä.Sama peli jatkuu omassa kodissa..ja jos lapsiin on uskominen niin aika monella heistäkin taitaa olla "vessavahti"

      Poista
  6. Nostan hattua kyllä hyvästä asenteestasi ja toivotan voimia! Toivottavasti oli ihana Habitare, on ollut mahtavaa päästä kurkkimaan blogeista millainen elämys tänä vuonna messut olleet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voimia tarvitsen aina! Habitsut olivat taas pieni elämys!

      Poista
  7. Meillä Kisu-kissa onneksi nukkuu isossa yksiön kokoisessa kylpyhuoneessa. Meidän kissa herättäisi tuskin nuin lempeästi. Muutaman kerran mitä isäntä on päästänyt sen herättämään minut niin katti on tullut mm. läppäsemään minua naamaan. :,D

    VastaaPoista
  8. Mukavaa sunnuntaita sinulle ja voimia koitokseen<3

    VastaaPoista
  9. Olipa ihana herätys!
    Kiva tuo parkkikiekko.
    Haleja ja hyvää viikon jatkoa!❤️

    VastaaPoista

Ilahdun pienistäkin sanoistasi :)